مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1392 ساعت 11:032013-06-25سياسي

دوره آموزش"عزت نفس"  ویژه دختران در شهرستانهای گلستان برگزار شد


مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان یک دوره آموزشی سه ساعته با موضوع «عزت نفس» جهت دختران جوان در14 شهرستان تابعه استان برگزار شد.

- گنبدکاووس - خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان یک دوره آموزشی سه ساعته با موضوع عزت نفس جهت دختران جوان در14 شهرستان تابعه استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهری مهدوی بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از تعاونیهای بانوان در گنبدکاووس افزود: دوره آموزشی عزت نفس با همکاری دفاتر بانوان شهرستانهای تابعه استان با حضور اساتید مجرب روانشناس با هدف تبیین هویت ایرانی اسلامی جهت تعالی بخشی دختران جامعه ایران اسلامی برگزار شد.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در بازدید از شرکت تعاونی نقش و وسوزن گلستان در شهرستان گنبد ضمن تقدیر از فعالیت شرکت خواستار حفظ حریم و شانیت زنان و دختران جوان در فعالیت های اقتصادی شد.

مهدوی با اشاره به نامگذاری سال 91 بنام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری گفت: فعالیتها و برنامه ها همچنان می بایست د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش"عزت نفس"  ویژه دختران در شهرستانهای گلستان برگزار شد

دوره آموزش"عزت نفس"  ویژه دختران در شهرستانهای گلستان برگزار شد